Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop Lovely Stampers

 Facebook hop Lovely Stampers
Thema nazomer


Welkom bij de hop van deze maand. Met het thema nazomer.
Toen ik het thema zag moest ik meteen aan de mooie lucht denken die je vaak in de zomer ziet.


Dus dat betekende voor mij aan de slag met inkt.


Ik heb gekozen voor 6 kleuren inkt.
Daffodil Delight
Mango Melody
Poppy parade
Melon Mambo
Gorgeous Grape
Pacific Point


Alleen maar inkt is zo saai dus mooi poppies erop met memento.


Ook hier gaat het niet altijd goed, ik liet het inktpad uit mijn handen vallen en ja natuurlijk boven op mijn werk.



Maar gelukkig hebben we genoeg trucjes om eventuele foutjes te maskeren.
Zo ook hier gedaan.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Pacific Point
A4 Cardstock Melon Mambo
Stampin' Pad Daffodil Delight
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Poppy Parade
Stampin' Pad Melon Mambo
Stampin' Pad Gorgeus Grape
Stampin' Pad Pacific Point
Memento black
Stempelset Painted Poppies
Stempelset Peaceful moments
Rhinestones

Tot de volgende blog!
Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties