Doorgaan naar hoofdcontent

Playfull Pets

 Playfull Pets


Playfull Pets een leuke dierenset. Met honden en katten, De honden heb ik al eerder laten zien. Vandaag zijn de katten aan de beurt.
Deze kaart heb ik voor mijn man gemaakt die was 11 september jarig.
En wij hadden twee katten, helaas nu nog maar eentje de ander hebben we afgelopen maand onverwachts moeten laten inslapen.


Ik ben begonnen met de basis van de kaart. Deze heb ik gemaakt met Real Red.



Toen ben ik de kaart met DSP en cardstock gaan bekleden.


De twee flappen zijn door kleine sneetjes in de kaart in elkaar te zetten.
Zou krijg je twee mooie bogen
Toen alleen nog alle katten opplakken. 
Enkele katten gestempeld en een aantal uit het DSP geknipt.
Met behulp van een paperclip nog een speeltje kunnen maken en daar een leuke Trinket aangehangen.



Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Real Red
DSP Playfull Pets
Memento Black
Stampin' Blends Smokey Slate
Stampin' Blend Poppy Parade
Pets Dies
Playfull Trinkets
BakersTwine

Tot de volgende Blog!
Groetjes Miranda

(Miranda_westerhof@hotmail.com)

Reacties