Doorgaan naar hoofdcontent

Posted For You

 Posted For You


Vandaag een leuke kaart met de Set Posted For You.
Een set met een Pons die een soort postzegel maakt. Daarbij zitten leuke stempels die daar weer precies in passen.


Ik heb eerst alles op maat gesneden en geponst in de juiste kleuren.
Hier heb ik maar twee kleuren voor gebruik Cherry Cobbler en Sahara Sand.


Op de geponste stukjes ben ik gaan stempelen met Memento Black. 
Deze heb ik ingekleurd met de Blends.
Op de bloemen heb ik nog wat Stella Wink gedaan, dit is het glitter was je ziet.


Vervolgens de stukjes op een stukje Cherry Cobbler geplakt.

Dat stukje Cherry Cobbler weer op een stuk Sahara Sand die ik eerst met een embossingfolder heb bewerk. (vergeten een foto van te maken)
Stukje Linnen trim eromheen, tekst eronder en klaar. 


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Cherry Cobbler
A4 Cardstock Sahara Sand
Memento Black
Stampin' Blend Old Olive
Stampin' Blend Flirty Flamingo
Subtle 3d Embossingfolder
Stempelset Posted For You
Rectangular Postage Stamp Punch
Wink of Stella
Linnen Trim

Tot de Volgende Blog!
Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)



Reacties