Doorgaan naar hoofdcontent

Card in a Box


 Card in a Box


Vandaag laat ik een kaartje zien dat ik voor mijn schoonvader heb gemaakt voor zijn verjaardag.
Ik heb hiervoor het mooie Playful Pets DSP gebruikt.


Ik ben begonnen met de basis van het doosje ik heb voor de kleur Real Red gekozen.
Als layers heb ik gekozen voor Basic Black, daar heb ik vervolgens het DSP geplakt.
In het doosje drie strookjes vast gemaakt waar later de honden op geplakt worden.


Hierboven zie je de drie strookjes
En een deel van het DSP


Hier kun je zien dat je hem gewoon als een kaart zou kunnen versturen



Hier zie je het doosje van verschillende kanten

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Real Red
A4 Cardstock Basic Black
Playful Pets DSP
Versa Mark 
Embossing poeder goud
Stempelset Pampered Pets

Mocht je vragen hebben stel ze gerust

Tot de volgende Blog
Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)



Reacties