Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop Lovely Stampers

 Facebook hop Lovely Stampers
Thema Najaar


Vandaag een kaart met het thema Najaar.
Ik heb gebruik gemaakt van de Beautifull Autumn Bundel die in de najaars catalogus staat.
Een mooie stempel set met drie mooie kleinere ponsen erbij om de blaadjes en de eikels te ponsen.


Ik ben begonnen met een basis kaart van Cajun craze. Daarop een stukje DSP (Giled Autumn) deze hoort bij de stempel set die ik heb gebruikt.


Uit het DSP heb ik een rondje geponst met de grootste ronde pons (2 1/4).
Daarachter heb ik een stukje Crumb Cake Cardstock geplakt.


Op een stukje Mint Macaron heb ik de blaadjes met dezelfde kleur gestempeld.
Hetzelfde geldt voor de Cajun Craze.
Op Crumb Cake heb ik de eikeltjes gestempelt met Early Espresso.


Met de leuke ponsjes alles uitgeponst.
Vervolgens op de kaart geplakt en een tekst eronder gemaakt.
Strikje erbij en klaar


Materialen die ik heb gebruikt:
A4 Cardstock Cajun Craze
A4 Cardstock Crumb Cake
A4 Cardstock Mint Macaron
DSP Giled Autumn Specialty
Stampin' Pad Cajun Craze
Stampin' Pad Mint Macoron
Stampin' Pad Early Espresso
Versa Mark
Embossing poeder goud
Stempelset Beautiful Autumn
Punch pack Autumn

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)












Reacties