Doorgaan naar hoofdcontent

Swinger tent Card

 Swinger Tent Card


Vandaag een kaart met een een bewegende zebra
Hoe leuk is dat?
Het was even een klusje maar vind hem zelf super geworden.


Ik ben begonnen met alles op maat te snijden.
een basiskaart een layer
Een strookje voor het swing gedeelte en een grotere stook om te kaart open te laten staan


Op de basiskaart de layer DSP geplakt en daar een rechthoek uitgestanst met de Rectangle Stitched Framelits


Voor de binnenkant had ik bedacht dat ik even mocht kliederen met een water painter en inkt.


Ik heb twee kleuren gebruikt
Bermuda Bay
Night of Navy


Alvast de leuke zebra gestempeld met een leuke tekst


Aan de binnenkant onderdaan vast een deel van de strook vast geplakt
Zo valt straks de layer er mooi overheen


Bovenin in het midden de bevestiging voor het swing gedeelte vast gemaakt.


Met een strookje window sheet het swing gedeelte gemaakt 
Vast gezet met een split pen niet te vast anders kan het niet slingeren


De zebra op het uiteinde geplakt en de tekst erop en klaar is de kaart.

Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Bermuda Bay
DSP Artistry Blooms
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Night of Navy
Memento Black
Versa Mark
Wink of Stella
Stampin' Blends Bermuda Bay
Water Painters
Stempelset Zany Zebra
Rectangle Stitched Framelits

Tot de volgende Blog!!!

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)








Reacties