Doorgaan naar hoofdcontent

Team challenge

 Team challenge


In het team waar ik deel van uit mag maken hebben we elke maand een challenge.
We krijgen 4 kleuren en met de kleuren maak je dan een kaart.
Deze maand heb ik meegedaan (ik kom er niet altijd aan toe, maar aangezien ik heerlijk twee weken vakantie heb gehad)
De kleuren van deze challenge waren
Just Jade
Seaside Spray
Pretty Peacock
Whisper White
Mooi setje bij elkaar.


Ik ben begonnen met een layer van Whisper White
Die ben ik gaan bestempelen met de bubbels uit de Stempelset Beauty Abounds


Deze mooie layer heb ik op een basis kaart van Just Jade geplakt


Een ander kaartje gemaakt met kleinere afmetingen. Een layer Whisper White 
Met daarachter weer Just Jade
Daar heb ik met de Pons van de vlinders de vlinders uitgeponsd.
Een tekst erboven gestempeld uit de Stempelset Vlinderdans

Op een hoekje nog een stukje lint in de kleur Just Jade geniet.
En deze met Dimensionals op geplakt.


Materialen die ik heb gebruikt:
A4 Cardstock Whisper White
A4 Cardstock Just Jade
Stampin' Pad Seaside Spray
Stampin' Pad Just Jade
Stampin' Pad Pretty Peacock
Stempelset Beauty Abounds
Stempelset Vlinderdans
Pons met de vlinders
Lint Just Jade

Tot de volgende Blog!!!

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)





Reacties