Doorgaan naar hoofdcontent

Artistry Blooms

 Artistry Blooms


Toen ik net begon met het maken van deze blog zag ik dat dit mijn honderste blog is!!!

Vandaag laat ik een Slime line kaart zien (21x9cm) niet de gewone standaard kaart maat dus.


Ik ben begonnen met een basiskaart van Mango Melody en een layer van Whisper White.


De layer ben ik met behulp van een Aquapainter gaan voorzien van een mooi kleurtje 
Magenta Madness


Ik heb twee bossen bloemen uit het Rainbow Glimmer Paper gehaald met behulp van de Banner blooms Dies.


Alles op de kaart geplakt toen vond ik hem nog een beetje kaal.


Dus de mooie banner gebruikt die je bij de bloemen uit stanst. Even de randjes knippen en je hebt een mooie banner.


Hier heb ik een tekst met embossing poeder op gedaan. Deze foto is voor het verwarmen.


En dit is er een na het verwarmen.


De banner ook op de kaart nog een aantal sequins erbij en klaar

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Mango Melody
A4 Kaartkarton Whisper White
Rainbow Glimmer Paper
Stampin' Pad Magenta Madness
Versa mark
Embos poeder goud
Sequins
Stempelset Hand-Drawn Blooms
Banner Blooms Dies

Tot De volgende Blog!!!

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)







Reacties