Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop Lovely Stampers

 Facebook hop Lovely Stampers


Vandaag zijn we weer aan het hoppen.
Het thema is kerst hoe kan het ook anders.
In de najaas catalogus staat een mooie set van de Poinsettia (kerstster)
Normaal ben ik niet zo van de traditionele kaarten dus zal ik niet snel kiezen voor een kerstster.
Maar het leuke van Stampin' Up is dat er verschillende kleuren kaartkarton zijn.

Ik had dan ook al snel de smaak te pakken.
Ik ben begonnen met de paarse de Highland Heather die heb ik uitgewerkt met behulp van foto's de andere versies niet.


Ik ben begonnen met alles te stansen, stempelen, embossen en op maat snijden.
Ik heb gekozen voor een slime line kaart de basis maat van de kaart is 9x21.
Het stukje DSP komt uit de papier serie Feels Like Frost, deze was er vorig jaar ook en toen was ik er al helemaal gek op. En nu is hij er gelukkig weer.


Vervolgens ben ik alles een plekje gaan geven op de kaart en alles vast gaan plakken.
Ik leg eerst altijd alles los neer op zijn plek zodat ik nog kan schuiven met de takjes.
Doen jullie dat ook???
Bij deze kaart heb ik voor de tekst vakjes gebruik gemaakt van de Stiched so Sweetly dies

Ik vond de kaart zo leuk geworden dat ik er meteen nog twee heb gemaakt maar dan met andere kleuren.
Eentje met Balmy Bleu en de ander met Blushing Bride.


Bij deze kaart heb ik de Stiched nested Label Dies gebruikt
Met Delicata zilver stempelinkt


Bij deze heb ik de Stiched Shapes dies gebruikt met de Delicata Koper stempelinkt


Hier ze nog een keertje alle drie samen
Drie kaarten maar toch totaal anders
Welke heeft jullie voorkeur???

Materialen die ik heb gebruikt voor de drie kaarten:
A4 kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Highland Heather
A4 Kaartkarton Balmy Blue
DSP Feels Like Frost
Versa mark
Embos poeder Wit
Embos poeder Clear
Embos poeder Zilver
All purpose inkt Frost White
All purpose inkt Champagne mist 
All purpose inkt Bright Copper
(dit zat in een spritzer met alcohol en dat over de takjes gespoten voor een glitter effect)
Stempelset Poinsettia Petals
Poinsettia Dies
Stempelset Knusse Kerst (voor de tekst)
Stitched So Sweetly Dies
Stitched Nested Labels dies
Stitched Shapes Dies

Tot de volgende blog!!!

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)









Reacties