Doorgaan naar hoofdcontent

Poppy

 Poppy


Vandaag een kaartje met de mooi poppies


De achtergrond heb ik gemaakt met de kleuren Mango Melody en Poppy Parade.
Ik heb inkt op een stempelblok gedaan, hier met een spritzer water op gespoten en toen het blok op het papier gedrukt.


Toen drie poppies gestanst met de poppy moments dies. Dit heb ik gedaan met basic black omdat ik het mooi vind afsteken tegen de kleuren die ik heb gebruikt voor de achtergrond.

Toen nog een label gemaakt met de classic label pons en de stempelset bedanken in stijl.
Nog een paar sequins erop en klaar.


Materialen die ik heb gebruikt zijn:
A4 kaartkarton Whisper White
A4 kaartkarton Basic Black
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Poppy Parade
Versa Mark
Witte embossing poeder
Classic Label Pons
Poppy Moments Dies
Stempelset Bedanken in Stijl
Sequins

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)



Reacties