Doorgaan naar hoofdcontent

Team Swap November

Team Swap November


 Elke maand doen wij met het team een team swap. we maken dan allemaal een kaart na een voorbeeld. Hier bepaal je zelf welke stempels en welke kleuren je gaat gebruiken.
Hierboven zie je welke ik heb gemaakt.
Hieronder zie je die ik heb gekregen van een teamgenoot.


Zo zie je dus maar dat er verschillende kaarten worden gemaakt erg leuk.
We plaatsen allemaal ook een foto van de gekregen kaart in onze team facebook.



Ik ben begonnen met de achtergrond te sponzen.
Dit heb ik met Pacific Point en Highland Heather gedaan.


Als laatste heb ik een met een sponsje een cirkel vorm gemaakt met Flirty Flamingo.
Die ga je terug zien bij de maan, net alsof hij echt schijnt.



Voor de afwerking heb ik de stempel en stans set van Mountain Air gebruikt.


Ook aan de achterkant heb ik een stukje Whisper White gebruikt met daarbij de bergen en de bomen uit de stempel set.

Producten die ik heb gebruikt zijn:
Kaartkarton Night of Navy
Kaartkarton Basic Black
Kaartkarton Whisper White
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Pear Pizzazz
Stampin' Pad Gray Granite
Stampin' Pad Pacific Point
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Old Olive
Stempel Set Mountain Air
Majestic Mountain Dies
Cirkel pons (1)

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotmail.com)





Reacties