Doorgaan naar hoofdcontent

Facebookhop Lovely Stampers

 Facebookhop Lovely Stampers

Deze maand is het thema Giftcard.
Tegenwoordig is het geven van een giftcard niet meer weg te denken.
Zelf vind ik de verpakkingen die er om heen zitten niet mooi.
Dus maak ik vaak wel wat anders ervoor.



Vandaag heb ik gekozen om het in de vorm van een kaart aan jullie te laten zien.


Voor deze kaart heb ik een basis van 21.5 cm bij 10.5 cm gebruikt deze heb ik op de lange kant gerild op 14.5 cm
Zowel aan de voorkant als aan de binnenkant heb ik twee matten gebruikt.
De eerst is Whisper White voor de binnenkant 14.3 cm bij 10.3 cm
de buiten kant 6.9 cm bij 10.3 cm
Vervolgens een mat van DSP ik heb voor de feels like frost gekozen
binnenkant 14 cm bij 10 cm
buitenkant 6.6 cm bij 10 cm


Ik heb ervoor gekozen om de buitenkant verder aan te kleden met de Poinsettias


De randen van de bloemen en huls blaadjes heb ik met grijs aangezet met een vinger dauber


Dan is het hele witte ervanaf



De pocket aan de binnenkant is een stukje kaartkarton van 7 cm bij 4.5 cm waar ik een schuinstukje van af heb gesneden. 
Aan drie kanten met een dun lijntje lijm vastgezet.



Materialen die ik heb gebruikt zijn:
Kaartkarton Whisper White
Kaartkarton Smokey Slate
DSP Feels like Frost
Stampin' Pad Smokey Slate
Stempelset Knusse Kerst (voor de tekst)
Poinsettia dies
Classic label pons
Rhinestones

Tot de volgende Blog!!!

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)
Rhinestones











Reacties