Doorgaan naar hoofdcontent

Gnome for the Holidays

 Gnome for the Holidays


Gnomes zijn ze niet schattig. Ik vind van wel daarom ook dit leuke kaartje.

Ik heb een basis kaart van 14.5 bij 10.5 cm gebruikt. 
Deze heb ik in de kleur Bermuda Bay gedaan
De layer is van Whisper White 14 bij 10 cm


Op de layer ben ik willekeurig gaan sponsen met Bermuda Bay
Onderaan heb ik niet gedaan dit omdat daar nog weer een stuk Whissper White overheen gaat.


Ik ben sterren gaan stempelen met Versa mark, en deze bestrooid met embos poeder.
Dit heb ik aan de bovenste zijde van de layer gedaan.


Nadat ik het embos poeder heb verhit en deze mooi is gesmolten.
Heb ik een strookje Whisper White 10 cm breed, de hoogte is afhankelijk van wat jezelf mooi vind.
Daar heb ik een berg op getekend en deze geknipt.


De Gnomes gestempeld en in gekleurd met de blends
En deze uitgeknipt. Een tekst gestempeld en met een stans uitgestansd
Vervolgens alles opgeplakt


Op de rand van de berg heb ik eerst met de blend van Bermuda Bay een lijntje gezet en vervolgens met Shimmery Crystal Effect er nog een lijntje overheen gedaan.


Ook aan de binnenkant van de kaart nog een mooie stempel neergezet.


Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Bermuda Bay
A4 Kaartkarton Whisper White
Memento black
Versa mark
Embos poeder Zilver
Embos poeder Sparkling Snow (WOW)
Stempelset Gnome Fot the Holidays
Stempelset Family Party (voor de sterren)
Rectangle Stitched Framelits
Stampin' Up Blends
Gelly roll pen (de bel en de ballen en ster in te kleuren)
Sequins
Shimmery Crystal Effect

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)















Reacties