Doorgaan naar hoofdcontent

Snowman Seasons

 Snowman Seasons


Vanmiddag zal ik live laten zien op mijn facebook pagina hoe ik dit kaartje maak.
Hieronder is een stap voor stap beschrijving


Ik ben begonnen met het papier op maat te snijden.
Basiskaart van 21 x 14.5 Rillen op 10.5
Layer van 10 bij 14
Rest stukjes waarvan 1 stuk minimaal 10 cm breed is


Ik ben begonnen met de embossing folder Woodland in te smeren met inkt.
Dit heb ik gedaan door met het kussen op de folder te deppen.


Toen de layer in en gelegd en door de stans machine gehaald.


Dit was het resultaat dat eruit kwam.


Vervolgens het reststukje van minimaal 10 cm breed daar heb ik een berg op getekend.
deze heb ik geknipt en een stuk omgedraaid.


Zo krijg je twee bergen.


Deze heb ik vast op de layer met de bomen geplaakt.


Een van de leuke Snowmans gestempeld.


Deze gekleurd met de blends en uitgeknipt


Tekst gestempeld op een stukje Whisper White


Met de Detailed Trio pons de hoekjes afgerond


Alles op de kaart geplakt er nog een aantal sequins bijgeplakt


En als laatste nog randjes langs de bergen en bij de sneeuwpop gemaakt met Shimmery Crystal Effect
Hier zit een klein glimmertje in. Ik vind het erg leuk om de randen van sneeuw mee aan te geven
Bewust als laatste gedaan want het moet wel even drogen.


Hier de kaart nog een keer. Aan de binnenkant staat ook nog een leuke Sneeuwpop gestempeld
Zie ik jullie vanmiddag ook bij de facebook live???

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 kaartkarton Whisper White
Stampin' Pad Garden Green
Memento Black
Blends
Woodland Embossing folder
Stempelset Snowman Seasons
Pons Detailed Trio
Shimmery Crystal Effect
Sequins

Tot vanmiddag bij de live 
of tot de volgende blog

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotmail.com)


























Reacties