Doorgaan naar hoofdcontent

Art Gallery

 Art Gallery


Vandaag een kaartje met de mooie set Art Gallery



Op het DSP na heb ik alle producten die in de Suite (een verzameling van producten) te verkrijgen zijn gebruikt.


Ik ben begonnen met het verzamelen en snijden van het nodige kaartkarton dat ik wou gebruiken voor deze kaart.


Een mat met de 3D Painted Texture embossingfolder door de stansmachine gehaald.
Deze voorzien van een licht kleurtje doormiddel van de Blending Bruches


Bloemen en de blaadjes gestempeld


Toen aan de slag met de Gilded Leafing en  heat en stick poeder.


Op twee bloemen heb ik dat gedaan.
het laat een mooi glans laagje achter


Ervoor gekozen om nog drie stukken gekleurd kaartkarton door de embosfolder te halen en deze achter de bloemen toe doen voor iets meer kleur.


Lint om de mat heen dan pas op de basiskaart geplakt
Tekst erbij en klaar


Producten die ik heb gebruik:
A4 Kaartkarton Basic Black
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Mango Melody
A4 Kaartkarton Coastel Cabana
A4 Poppy Parade
Goud kaartkarton
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Poppy Parade
Versa mark
Art Gallery Bundel (stempelset en stansen)
Painted Texture 3D Embossingfolder 
Gilded Leafing embellisment
Fine Art Ribbon

Dit was de kaart voor vandaag.

Aankomende woensdag weer een nieuwe Blog
En een facebook Live

tot dan

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)























Reacties