Doorgaan naar hoofdcontent

Playful Pets

 Playful Pets


Elke maand krijgen ik een kaartenpakketje van mijn teamleidster Elly.
Dit keer zat er kaartkarton en DSP van de Playful Pets in.


Hier een foto van wat er in het pakketje zat


Ik ben dan ook meteen begonnen met de kaart te maken die ik in mijn hoofd had.
Uit het DSP drie katten geponst


Onder de drie uitgeponste katten een rood rondje geplakt uitgestanst met de Stichted Shapes dies


Basic zwart kaartkarton gesneden op 9 bij 13 cm
Deze heb ik voorzien van lint dat je bij de Suite krijgt


Ik heb een basiskaart van Whisper white genomen 
(14.5 bij 21 cm gerild op de lange kant op 10.5)
Mat van Real Red 14 bij 10 cm

Alles heb ik op elkaar geplakt. Zoals je misschien al gezien hebt heb ik dat niet recht gedaan.


Als laatste nog een strookje real red bestempeld met een tekst.
Deze op een stukje DSP geplakt aan elkaar vast geniet


Binnen kant ook voorzien van een stempel
En deze ook op de kaart en er is weer een kaart klaar.

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Basic Black
A4 Kaartkarton Real Red
DSP Playful Pets
Playful Pets Trim (lint)
Stempelset Pamperd Pets

Volgende week Woensdag een Nieuw blog bericht
En een nieuwe facebook live

Zie ik je dan?

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)















Reacties