Doorgaan naar hoofdcontent

Quite Curvy

 Quite Curvy


Vandaag een kaartje met de Quite Curvy Bundel uit de Voorjaarscatalogus


Ik ben begonnen met het kiezen van een Basis kleur
Ik heb gekozen voor Just Jade een van de in colors
Ik heb een basis gesneden van 29 bij 10.5 cm gerild op de lange kant op 14.5 cm
Twee matten gesneden van Whisper White van 14 bij 10 cm een voor de voorkant en een voor de binnenkant
Een stuk Just Jade van 13.5 bij 8 cm
En nog een stuk Whisper White van 13.5 bij 8 cm


Bij het stuk Just Jade  doormiddel van een stans uit de set een mooie boog gemaakt.
Het rest stukje heb je nodig om de andere op de juiste plek te leggen dus niet meteen weggooien


Om de volgende stans netjes en gelijk te krijgen met de andere golf.
heb ik het rest stukje op het papier gelegd en de stans met twee stukjes schilderstape vast geplakt
En deze door de stans gehaald.


Vervolgens heb ik aan beide zijkanten van het Whisper White een randje van 0.25 cm weggesneden.
Aan de bovenkant moet er wat meer af om ook een randje te krijgen.

 

De Whisper White mat gepakt voor de buitenkant, hier het Just Jade stuk op de juiste manier neergelegd en een dun potlood streepje gezet.
Zodat je weet waar de Boog komt


Ik heb er twee afdrukken neergezet met een stempel uit de set.
het potloodlijntje weg gegumd en gaan kleuren met de Blends


Toen het kleuren klaar was de boogstukken opgeplakt


Een ovaal gestanst met de Stitched Shapes dies.
Hierop een tekst gestempeld uit de set


Op geplakt en toen alles op de Basis kaart geplakt
Nog wat Dots erbij geplakt.


De binnenkant gestempeld en erin geplakt


En klaar is weer een kaart.
Vanmiddag laat ik deze Live zien op mijn Facebook

En later op de dag plaats ik het filmpje ook op mij You tube kanaal
Wil je dus geen video van mij missen abonneer je dan op mijn kanaal
Dit zou ik super leuk vinden 

Materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Just Jade
Stampin' Pad Just Jade
Memento Black
Stampin' Blends
Quite Curvy bundel
Enamel Dots In Color 2020-2022


Dus vanmiddag op mijn Facebook een live beschrijving van deze kaart
Kom je ook even kijken?

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotmail.com)







 






Reacties