Doorgaan naar hoofdcontent

Vlinderdans

 Vlinderdans


Vandaag laat ik in een live zien hoe leuk de spotlight techniek is. Dit doe ik met de stempelset Vlinderdans.


Ik ben begonnen met het kiezen van de kleuren die ik wilde gebruiken.
ik heb gekozen voor Basic Black, Whisper White (dit wordt Basic White) en Mango Melody
De basis van Mango Melody 21 bij 14.5 cm op de lange kant gerild op 10.5 cm
Een mat van Basic Black van 14 bij 10 cm
Een mat van Whisper White van 13.5 bij 9.5 cm


Met de Stitched Shapes dies heb ik drie vierkanten gestanst
Twee keer de grotere en een keer de kleinere


Bij de gestanste vierkanten ook vierkanten gesneden van Basic Black
De grote 4.4 bij 4.4 cm deze twee keer
En de kleine 3.2 bij 3.2 cm
Dat was al het snij werk


De vierkanten heb ik met een dubbelgevouwen schilders tapeje vast geplakt op de mat van Whisper White (je moet de vierkanten er namelijk weer af kunnen halen)


Toen ben ik de vlinders gaan stempelen
(duw deze goed aan zodat de een mooie afdruk maken op beide papieren)


Dan haal je de vierkanten er weer af (net een puzzel)
De tapejes kunnen eraf worden gehaald


De vlinderstukjes die je op de vierkanten ziet geef je kleur.
Ik heb dat gedaan met de Stampin' Blends 
Ik heb gekozen voor Mango Melody


Dan plak je de gestempelde vierkantjes op de zwarte vierkantjes
en die plak je dan weer op de kaart op de juiste plek.


Zo komt dat er dan uit te zien.


Nog even een tekst erop.
Alles op elkaar plakken.
Sequins erbij
En klaar


Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Basic Black
A4 Kaartkarton Whisper White (wordt Basic White)
A4 Kaartkarton Mango Melody
Stampin' Blends
Memento black
Versa Mark
Embossing poeder wit
Sequins

Deze kaart ga ik vanmiddag live maken.
Mocht je hem terug willen kijken hij staat op mijn facebook groep
Of hij is terug te vinden op mijn You Tube kanaal

Tot vanmiddag 

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)











 






Reacties