Doorgaan naar hoofdcontent

Art Gallery

 Art Gallery


Vandaag nog een kaartje met de Art Gallery set. Deze is weer totaal anders dan de andere die al eerder zijn verschenen op mijn blog.


Ik ben begonnen met het op maat snijden van het papier
Een basis kaart van Flirty Flamingo 21 bij 14.5 cm rillen op de lange kant op 10.5 cm
Een Mat van Cherry Cobbler van 14 bij 10 cm
Een mat van Whisper White van 13.5 bij 9.5 cm
En dan nog een vierkant van Cherry Cobbler van 6.5 bij 6.5 cm



Op de witte mat ben ik met de blending Brush en Stampin' Pad Flirty Flamingo een kleurtje gaan aanbrengen


Na de Flirty Flamingo heb ik op enkele plekken hetzelfde gedaan met de Cherry Cobbler


Toen heb ik met de Heat en Stick twee bloemen uit de stempelset gestemepeld en door de bak met Gilded Leafing gehaald
Vervolgens heb ik hem door de stans machine gehaald met de Painted Texture 3D embossingfolder


Op een rest stukje Whisper White heb ik een bloem gestempeld met de kleuren Flirty Flamingo, Cherry Cobbler en Granny Apple Green en uitgestansd


Van het Linnen draad heb ik weer drie dunnere draadjes gemaakt


Van deze draadjes heb ik een strik gemaakt om de bloem die ik had gestempeld
Deze vervolgens op het vierkantje geplakt, die ik eerst aan de randen heb omgekruld zodat het niet een heel strak kaartje bleef


De tekst met gouden embossing poeder gedaan
En met een stans uitgestand
Alles op de kaart geplakt


Voor de binnenkant nog een mat gemaakt van 14 bij 10 cm
Deze voorzien van een mooie stempel en tekst.

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Flirty Flamingo
A4 Kaartkarton Cherry Cobbler
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Cherry Cobbler
Stampin' Pad Granny Apple Green
Versa Mark
Heat en Stick Poeder
Embossing poeder Goud
Gilded Leafing
Stempelset Art Gallery
Floral Gallery Dies
Painted Texture 3D embossingfolder
Linnen Draad
Blending Brushes

Dat was de kaart voor vandaag, woensdag een nieuwe blog en een facebook live

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)






Reacties