Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook Live 10 februari

 Facebook Live 10 Februari


In de Facebook Live heb ik met materialen uit de Sale A Bration folder gewerkt.
Hieronder heb ik een beschrijving aan de hand van Foto's 
Kijk je liever naar het filmpje onderaan zal ik twee linkjes neerzetten een voor facebook en een voor You Tube.


Ik ben begonnen met het uitzoeken van het papier.
De basis is van Bermuda Bay 29 bij 10.5 cm op de lange kant gerild op 14.5 cm
Een mat van Oh So Ombre series paper van 10 bij 14 cm
Een een strook Oh So Ombre series paper 5.5 bij 14 cm



Van de strook papier heb ik een randje afgescheurd zodat je een wit randje ziet


Op de mat van Oh So Ombre heb ik aan een kant gestempeld met de set A Touch of Ink


Op een rest stukje Whisper White de vlinder gestempeld
Met de inkleur stempels heb ik hem eerst helemaal gestempeld met een keer afstempelen ervoor. 
Zodat de inkt een lichtere kleur heeft
Vervolgens heb ik de helft van de stempel nog een keer beinkt en deze nogmaals afgedrukt


Met de Stitched Nested Labels dies twee stukken gestansd
De tekst erop gestempeld een stukje lint erachter geplakt


De vlinder uitgeknipt


De mat op de basis kaart geplakt de strook daar weer op


De tekst en de vlinder erop geplakt en nog wat parels erbij


En hij is klaar

In het filmpje maar ik hem iets anders zo ie zo met een andere kleur en niet met de vlinder.


Hier een foto van beide kaarten

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Bermuda Bay / Granny Apple Green
Stampin' Pad Bermuda Bay / Granny Apple Green
Memento black
Oh So Ombre Designer series paper
Stempelset A touch of Ink
Parels

Facebook Link
You Tube Link

Mocht je op You Tube kijken zou ik het leuk vinden als je je abonneert op mijn kanaal een een duimpje omhoog zou geven
Hoeft natuurlijk niet

Aankomende zaterdag is er weer een facebook hop met het Lovely Stampers team
Hop je dan ook gezellig mee?

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)








Reacties