Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook Live Woensdag 17 Februari

 Facebook Live 17 Februari


Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb op het StampCamp weekend waar ik aan heb deel genomen
Het is een kaartje naar idee van Kaylee Den Breejen



Ik heb geen stap voor stap Foto's zal enkel de maten hier vermelden
Basis kaart is 14.5 cm bij 21 cm rillen op de lange kant op 10.5 cm
De mat is 9 cm bij 13 cm deze ga je bestempelen
Eerst een keer zonder eerst af te stempelen en de tweede ronde stempel je eerst af en dan stempel je een lichtere afdruk er tussendoor


Verder stempel je drie bloemen en blaadjes uit de stempelset Pretty Perennials
De tekst Happy en Birhtday 
De laatste snij je in een rechthoek
De tekst Happy knip je rondom uit
Voor de bloemen en de blaadjes gebruik je de stansen die in de stansenset zitten

De producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Basic White (was voorheen Whisper White)
A4 Kaartkarton Bumblebee
A4 Kaartkarton Pool Party
Stampin'Pad Bumblebee
Stampin'Pad Pool Party
Stampin' Pad Flirty Flamingo
Stampin' Pad Shaded Spruce
Stempelset Pretty Perennials
Perennial Petals Dies
Stitched Shapes Dies
Parels

Zaterdag een zelfde blog alleen dan met het grote project dat ik op stampcamp heb gemaakt

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotamail.com)

Reacties