Doorgaan naar hoofdcontent

Fine Art Floral DSP

 Fine Art Floral DSP

Vandaag niet een maar twee kaartjes


Alle twee met het mooie Fine Art Floral DSP
Hieronder een aantal foto's met de stappen
De maten zijn terug te vinden in een facebook live
onderaan het bericht een linkje naar de facebookpagina of naar mijn you tube kanaal waar het filmpje ook geplaatst zal worden


Hier heb ik gekozen voor Bermuda Bay als basis kaart
Verder nog nodig restje Whisper White, Bermuda Bay en een stukje Velum


Een Cirkel gestands met de Stitched Shapes dies uit het Velum
De woorden zitten uit de set Floral Gallery Dies net als het rechthoekje waar de tekst op staat
De tekst komt uit de stempelset Art Gallery



Alles opgeplakt en dan is de kaart weer klaar


Bij de tweede kaart heb ik gekozen als Basis Pool Party
Verder heb je nog een stukje Whisper White nodig


Het strookje Whisper White heb ik met de Painted Texture Embossing folder door de stans machine gehaald


De Bloem uit de stempelset Art Gallery gestempeld met de kleuren
So Saffron en Bumblebee 


De bloem met de stansen uit de set Floral Gallery Dies uit gestanst


Tekst op een rechthoekje uit dezelfde stansen set en stempelset

Materialen die ik voor beide kaarten heb gebruikt zijn:

A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Pool Party
A4 Kaartkarton Bermuda Bay
Een stukje Velum
Stampin' Pad So Saffron
Stampin' Pad Bumblebee
Stampin' Pad Pool Party
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stempelset Art Gallery
Floral Gallery Dies
Painted Texture 3D Embossing Folder
Pearls

Dus voor de maten kun je kijken naar mijn facebook live 
(woensdagmiddag 3 februari live rond 13.00 uur)

Of op mijn You Tube kanaal
(ik zou het leuk vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal)

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties