Doorgaan naar hoofdcontent

SALE A BRATION 2021

 SALE A BRATION 2021

De sale a bration zit er alweer op.
Helaas want het waren mooie producten waar ik met veel plezier mee heb gewerkt.
Ze verdwijnen dan ook zeker nog niet uit mijn collectie

Straks een aantal foto's met de gemaakte kaarten in de sale a bration

Voor maten en beschrijvingen neem een kijkje op mijn facebook of you tube kanaal
Want van de meeste kaarten is een filmpje


A touch of Ink


Berry Blessings met het DSP


Darling Donkeys

You Tube

Ik zou het super leuk vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal 

Facebook

Volg je me al op facebook? Elke woensdagmiddag ben ik live 
Met een van de producten van Stampin' Up

Tot de volgende Blog

Groetjes Miranda
Heb je vragen schroom niet op contact op de nemen
(miranda_westerhof@hotmail.com)


Reacties