Doorgaan naar hoofdcontent

De week van de Kangaroo & Company

 De week van de Kangaroo & Company


Vandaag weer een facebook live gehad
Waarin ik Drie kaarten heb gemaakt
Drie kaarten in drie Niveau's
De beginner (de stempelaar die voor het eerst aan het stempelen is)
De Casuel (de 'normale' stempelaar)
De Avid (de gevorderde Stempelaar)

Kaart 1 De beginner


Ik heb op een stuk wit (14x10 cm) hulp lijnen gezet met een potlood en een liniaal


De lijnen heb ik gebruikt op de pakjes recht te stempelen


Bij een van de pakjes heb ik de strikjes een kleurtje gegeven


Dan nog een tekstje ernaast in dezelfde kleur gestempeld
Een mat gesneden van poppy parade (14.3x10.3 cm)
Deze op de basis kaart (21x14.5 cm op de lange kant gerild op 10.5 cm) geplakt
De hulplijnen die ik had gezet met een gum weggehaald
En deze op de rode mat geplakt

Kaart 2 De Casuel Stempelaar


Een basiskaart van Wit (14.5x 21cm gerild op de lange kant op 10.5)
Mat van Crumb Cake 14.3x 10.3 cm)
Stukje DSP (5x13.5 cm)
Stukje wit gestanst met de grote rechthoek uit de set Stitched So Sweetly Dies



Op een rest stukje de Kangaroo en bloemen en hartjes gestempeld




Die uitgestanst op het rechthoekje gras gestempeld en de tekst


Alles opgeplakt en kaart 2 is klaar

Kaart 3 De Gevorderde Stempelaar



Voor de gevorderde heb ik een Slider Card gemaakt
Voor een duidelijke uitleg kijk mijn filmpje op facebook 
of You tube
Zal onderaan de linkjes neerzetten

Hier ze allemaal nog een keer op een rij


Zaterdag een nieuwe Blog
Wil deze leuke kaarten ook maken?
De producten kun je bij mij bestellen

Hier nog de linkjes

Groetjes Miranda




Reacties