Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook hop Lovely Stampers

 Facebook Hop Lovely Stampers





Dit geweldige Project heb ik gemaakt voor mijn Teamleidster Elly Rijnvis
Die was 40 jaar getrouwd en dan verdien je iets super moois!!!
Het wordt een lange blog want heb het helemaal uitgewerkt met foto's


Ik ben begonnen met het bij elkaar zoeken van papier en DSP
En wat is er nou mooier dan het Hortensia DSP van nu als je weet dat Elly er gek van is


Ik ben begonnen met het maken van het onderste deel van het doosje.
Eerst heb ik alles gesneden en ingeknipt zodat ik daarna alles in elkaar kon zetten


Hier zie je het deksel


Vervolgens alles wat geplakt moest worden voorzien van tear en tape


Bij het onderste deel van het doosje moest nog een lint vast gezet worden


Dit heb ik op de bodem gedaan en gewoon met nietjes zodat het goed vast blijft zitten


Vervolgens daar ook alle plak stukken van tear en tape voorzien


Hier zie je dat het lint aan de binnenkant van het doosje uit moet komen en dat je de nietjes netjes weg werkt door de laatste flap eroverheen te plakken


Hier zie je het doosje en de deksel samen


Vervolgens alle kanten beplakt met het DSP


De basis is af


Zes dubbele kaarten gemaakt ik heb het in twee verschillende kleuren gedaan omdat ik dat mooier vond


Alles op 2.5 en 5 cm afgetekend aan de kant met de vouw


Daar een snee gemaakt van 2 cm


Vervolgens al die stukjes een ril lijntje gegeven



Dit omdat je het dan iets makkelijker (en mooier) kan vouwen zoals op de foto hierboven


Toen op twee kanten na alles weer voorzien van Tear en tape


En alles tegen elkaar aangeplakt eerst drie tegen elkaar aangeplakt


Op de stapel van 3 een glue dot geplakt omdat we nu het lint dat vanuit het doosje komt eraan gaan bevestigen


De stapel steek je een stukje in het doosje
(iets meer dan je op de foto ziet, ik heb hem nog een keer los gehad)


Dan zet je het lint even vast met de glue dot


Vervolgens niet je dit stuk lint ook vast


Let erop dat je de gladde kant aan de binnenkant hebt en de twee boogjes dus bij het tear en tape krijgt 
Dit is mooier met de afwerking


Dan ga je de andere drie kaarten op elkaar plakken en krijg je een geheel


Zo ziet het er dan uit als het in het doosje staat


En zo als je het omhoog trekt nu alleen nog versieren met stempels en teksten en foto's

De volgende serie met foto zie je hoe ik hem heb versierd
















Ik heb aan het einde nog bedacht dat ik een trek lintje aan de bovenkant van het deksel wilde.
Als je dit ook wil is het handig om dit al te doen als je hem in elkaar gaat zetten.

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Misty Moonlight
A4 Kaartkarton Gorgeous Grape
A4 Kaartkarton Highland Heather
A4 Kaartkarton Whisper White
DSP Hydrangea Hill
Stampin' Pad Old Olive
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Georgeous Grape
Stampin' Pad Seaside Spray
Stampin' Pad Rococo Rose
Stampin' Pad Misty Moonlight 
Stempelset Hemelse Hortensia
Hydrangea Dies
Voor de teksten heb ik verschillende stemelsets gebruikt net welke er goed bij de foto paste

Mocht je nog verder vragen hebben stel ze gerust

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)








Reacties