Doorgaan naar hoofdcontent

Hemelse Hortensia

 Hemelse Hortensia


Vandaag in de facebook live een Diamond fold Easel card
Gemaakt met de Stempelset Hemelse Hortensia



Hier is de voorkant van de kaart te zien
(oeps vergeten om eerder foto's te maken ๐Ÿ˜•)
Gelukkig is het een facebook live waar je stap voor stap de kaart kan zien ๐Ÿ˜€


Hier de kaart als deze helemaal is uitgevouwen


De Mooie DSP stukken van De Hemelse Hortensia ๐Ÿ˜


Dit strookje Whisper White bestempeld met de stempels
Deze komt aan de binnenkant


De voorkant helemaal aangekleed
Hier heb ik nog gemaakt van het Glass Designer Acetate dat bij de Suite zit


Zo ziet de kaart eruit als je hem uitvouwt en neerzet


Dit is de binnenkant




Producten die ik heb gebruikt bij deze kaart zijn:

A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Gorgeous Grape
A4 Kaartkarton Highland Heather
A4 Kaartkarton Old Olive
DSP Hydragea Hill
Hydragea Hill Mercury Glass Designer Acetate
Stampin' Pad Gorgeous Grape
Stampin' Pad Highland Heather
Stampin' Pad Old Olive
Stempelset Hemelse Hortensia
Hydragea Dies
Gorgeous Grape Lint
Rhinestones

Voor de maten verwijs ik je naar de facebook Live

of op mijn You Tube Kanaal
(ik zou het tof vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal ๐Ÿ˜€)

Voor aanstaande zaterdag staat er weer een facebook hop gepland
En ik kan je al verklappen dat ik een super mooi project heb klaar staan 

Zie ik je zaterdag ook als we aan het hoppen zijn?

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)






Reacties