Doorgaan naar hoofdcontent

Pretty Perenials

 Pretty Perenials

Twee weken geleden heb ik het grote project laten zien dat we hebben gemaakt met Stamp Camp
Maar we hebben nog een project gemaakt
En zeker niet minder leuk
En wel een heel leuk doosje
De doosjes zijn kant en klaar en hoef je alleen maar in elkaar te vouwen en dan te beplakken met papier
Het doosje heet Love You Always Treat box



Dit is de voorkant van mijn doosje geworden
Het is een uitschuif doosje net als een lucifer doosje zeg maar


Dit is de binnenkant er past ook precies een giftcard in echt super leuk en het geeft weer anders



En dit komt eruit als je aan het lintje trekt.
Deze zou ik nog verder kunnen versieren met foto's en dan weggeven.
Maar daar heb ik nog geen gelegenheid voor maar deze gaat zeker een andere eigenaar vinden in de komende maanden
In het doosje passen ook leuk van die mini producten als een douchegel en shampoo en dergelijke

Dit was dus het mooie tweede project dat ik heb gemaakt
Echt super leuk

Heb je vragen of ben je op zoek naar een leuk doosje vraag gerust

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties