Doorgaan naar hoofdcontent

Pretty Perennials facebook live

 Pretty Perennials


Tijdens de facebook live heb ik de rood gele versie gemaakt.
Aan de hand van de andere een uitleg op mijn blog


Met drie tinten in het blauw heb ik een achtergrond gemaakt met de Belnding Brushes
Bermuda Bay, Coastel Cabana en Poolparty


Met diezelfde kleuren ook de bloemen gestempels
Voor de blaadjes heb ik Pretty Peacock gebruikt


Alles uitgestands


Op een stukje basic Black een tekst geembosd 


Happy op Whisper White gestempeld en uit geknipt


Alles opgeplakt bakerstwine gebruikt om de kaart heen strikje van gemaakt


Hier alle twee de versies nog een keer.

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Pacific Point
A4 Kaartkarton Bermuda Bay
A4 Kaartkarton Coastel Cabana
A4 Kaartkarton Basic Black
Stampin' Pad Pacific Point
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Pool Party
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Pretty Peacock
Memento Black
Versa Mark
Embos poeder Wit
Stempelset Pretty Perennials
Perennial Petals dies
Bakerstwine 
Rhinestones

Zaterdag weer een nieuwe Blog

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)



Reacties