Doorgaan naar hoofdcontent

Week van de Pretty Perennials

 Week van de Pretty Perennials

De titel zegt het al deze week alleen maar Pretty Perennials
Ik ga dit vaker doen 1 a 2 weken alleen maar werken met een stempelset in de hoofdrol
Om jullie te laten zien dat er heel veel mogelijkheden zijn met een stempelset


Vandaag dit leuke kaartje
Het woordje Happy is al regelmatig langsgekomen
En elke keer ging ik hem uitknippen... nou bij deze dus niet
Het kan dus ook anders

Oh wat staan ze strak onder elkaar he de happy's 


Ik heb deze week een nieuw speeltje binnen gehad
De Stamparatus en die moesten we natuurlijk even uitproberen



Door gebruik te maken van gridpapier kan je hem strak uitlijnen en heb je een constante ruimte tussen de woorden en komen ze zo strak onder elkaar te staan.




Het stukje gestempeld kaartkarton heb ik een randje gegeven met de Curvy Dies om het net iets speelser te krijgen


Op de basiskaart van Whisper White een mat van Coastel Cabana geplakt daar een strookje DSP op van Magenta Madness



En dan het gestempelde  stuk met Happy eroverheen


Bloemen uit de set Pretty Perennials gestempeld


Nog wat blaadjes met de Dies en de bloemen
Alles opgeplakt en klaar is het kaartje

Producten die ik heb gebruikt zijn:
Kaartkarton Whisper White
Kaartkarton Coastel Cabana
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Magenta Madness
Stempelset Pretty Perennials
Perennials Petals Dies
Rhinestones

Aankomende zaterdag nog een variatie met de Pretty Perennials
Dan doen we een funfold

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)






Reacties