Doorgaan naar hoofdcontent

Week van de Pretty Perennials

 Week van de Pretty Perennials


Deze leuke funfold kwam ik tegen op Pinterest
En is van Vicky Boucher 


Basis kaart van 14.5 x 21 cm
Op de lange kant gerild op 5.5,  8.5,  12.5 en 15.5 cm
Gevouwen in dal-berg-berg-dal


Ik heb stukken Whisper White gesneden met de maten
2x  14 x 5 cm
14 x 3.5 cm
Verder nog een stukje kaartkarton in dezelfde kleur als de basis op 10.5 x 7 cm
Een en Whisper White op 10 bij 6.5 
(ik heb hiervoor een Rectangle stitched framelit gebruikt die van 10.4 bij 6.9 cm)


Deze kleuren ga ik gebruiken 
Dit zijn dezelfde kleuren als afgelopen woensdag


Ik heb de drie strookjes bestempeld met de stempels uit Pretty Perennials


Deze heb ik op de basis kaart geplakt


Ook het gekleurde kaartkarton heb ik daar op geplakt let wel op alleen om het middenstuk


Toen ben ik gaan stempelen, stansen en knippen
Voor het stuk Whisper White


Dit heb ik allemaal opgeplakt
En als laatste heb ik deze op de basis geplakt


Producten die ik heb gebruikt zijn:
Kaartkarton Coastel Cabana
Kaartkarton Mango Melody
Kaartkarton Magenta Madness
Kaartkarton Whisper White
Stampin' Pad Coastel Cabana
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Magenta Madness
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stempelset Pretty Perennials
Perennials Petals Dies
Rectangle Stitched Framelits
Rhinestones

Lijkt het je ook leuk om met deze producten te werken?
Je kan ze bij mij bestellen

Groetjes Miranda

(miranda_westerhof@hotmail.com)








Reacties