Doorgaan naar hoofdcontent

Butterfly Brilliance

 Butterfly Brilliance



Binnen het team Lovely Stampers doen we een kaarten Swap
We sturen dan iedere maand een kaart naar een collega demo 
Iemand binnen ons team heeft dan een kaartvoorbeeld bedacht en die maken we dan en die sturen we naar ons Swap maatje van die maand

Ik heb deze maand deze mooie kaart gemaakt hierbij heb ik gebruikt gemaakt van het mooie 
Butterfly Bijou DSP dat helaas niet meer te bestellen is maar je kan hem zeker ook met ander mooi DSP maken.


Ik ben begonnen met een stuk basic white
10.3 x 13.8 cm


Hier ben ik met 6 verschillende kleuren (zie foto)
Schuine strepen gaan blenden


Vervolgens heb ik daar met versa mark de vlinders op gestempeld


Deze voorzien van wit embossing poeder


Deze verhit met een heattool


Toen heb ik de basis gemaakt van Bermuda Bay
14 x 29.2 cm
Gerild aan de lange kant op 10.8, 17.8 en 24.8

 
Nog een strookje basic white bestempeld met de vlinders
En de andere drie stukken DSP gesneden



Op de Stiched Shapes een tekst gestempeld


Een belly gemaakt daarom heen lint gestrikt


De tekst met een vlinder erop en hij is weet klaar



Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Basic White
A4 Kaartkarton Bermuda Bay
Butterfly Bijou DSP (niet meer bestelbaar)
Vellum
Stampin' Pad Bermuda Bay
Stampin' Pad Mango Melody
Stampin' Pad Calypso Coral
Stampin' Pad Magenta Madness
Stampin' Pad Mint Macaron
Stampin' Pad Misty Moonlight
Versa Mark
Wit embossing poeder
Stempelset Butterfly Brilliance en de stansen
Stitched Shapes Dies
Polka dot lint
Rhinestones

Mocht je vragen hebben
Neem gerust contact op
Alle producten zijn bij mij te bestellen

Voor meer inspiratie neem ook een een kijkje op mijn You Tube Kanaal

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotmail.com)




Reacties