Doorgaan naar hoofdcontent

De Week van Kangaroo & Company

 De Week van Kangaroo & Company


Vandaag laat ik jullie deze twee leuke kaartjes zien.
De techniek heb ik gezien bij Kaylee Den Breejen


Ik heb het ene grootste Clear block gepakt 
Twee stukjes wit kaartkarton op de maat 14x10 cm



Het block voorzie ik van inkt (eerst de lichte kleur)


Dan maak ik met de donkere kleur een paar vlekken/strepen erdoor


Ik leg het block even op tissues en pak mijn water spuitje


En spuit het block goed nat


Een van de papiertjes leg ik dan op de tissues en daar druk ik het blok op af
meteen er weer afhalen


Als je hem eraf hebt gehaald blijft er nog inkt op het blok zitten


Daarmee maak je nog een afdruk op het andere stukje kaartkarton
Deze is minder vel van kleur en geeft minder inkt af
Deze is met Granny Apple Green en Shaded Spruce


Ik vond het zo leuk dat ik er meteen een in het blauw heb gemaakt
Seaside Spray en Misty Moonlight


Op een rest stukje wit twee keer de kangaroo gestempeld met de hartjes 
Deze met de blends ingekleurd


Vervolgens met de bijpassende stansen uitgestanst


Twee matten gesneden van Shaded Spruce en Misty Moonlight
14.3x10.3 cm
En twee cirkels gestanst met de Stitched Shapes Dies



Alles op een basis kaart geplakt van 14.5x21 cm gerild op 10.5 cm


Ik had er nog geen tekst bij gedaan omdat ik nog niet echt wist waarvoor ik ze ging gebruiken
Maar dat is dus het makkelijke je kan de tekst altijd later toevoegen

Dat waren de kaarten voor vandaag
Volgende week een andere stempelset in de hoofdrol
En jullie mochten kiezen heb je dat al gedaan???

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Whisper White
A4 Kaartkarton Shaded Spruce
A4 Kaartkarton Misty Moonlight
Stampin' Pad Granny Apple Green
Stampin' Pad Shaded Spruce
Stampin' Pad Seaside Spray
Stampin' Pad Misty Moonlight
De Blends voor het kleuren
Stempelset Kangaroo & Company
Kangaroo Dies
Stitched Shapes Dies


Lijkt het je leuk om deze kaarten te maken
De producten zijn bij mij te bestellen
Voor info mag je me altijd mailen
miranda_westerhof@hotmail.com

Voor meer inspiratie neem een kijkje op mijn You Tube Kanaal


Groetjes Miranda




Reacties