Doorgaan naar hoofdcontent

Facebook Hop NL Demo's

 Facebook Hop NL Demo's

Ik dacht ga eens mee hoppen met andere hops
Vandaag dus met de NL Demo's

Voor deze hop heb ik Love You Always Treat Box bekleed en daar vier schattige kleine kaartjes in gedaan


Hieronder een stap voor stap beschrijving van mijn Project


Het doosje komt als een vouw pakketje binnen


Deze heb ik eerst in elkaar gevouwen


Voor de buitenkant gebruikte ik in de kleur Pool Party Stukjes kaartkarton van:
10 x 6.5 cm
Twee keer 10 x 3.5 cm
Twee keer 6.5 x 3.5 cm
Deze heb ik door de stans machine gedaan met de embossing folder Subtle



De strookjes opgeplakt vervolgens een band eromheen gemaakt met het Fine Art Floral DSP
4 x 28.5 cm


In de binnenkant heb ik ook een stukje kaartkarton geplakt 
6.5 x 10 cm


Vier dubbele kaartjes gemaakt van 
9.5 x 12 cm op de lange kant op 6 cm gerild




Deze heb ik versierd met de stansen Poppy Momenst Dies
Ook heb ik de Stitched Shapes dies gebruikt


Nog wat Rhinestones erbij


Voor de buitenkant enkele bloemen en takjes gestanst



Deze allemaal aan de buitenkant bevestigd


Kaartjes erin en klaar

 

Producten die ik heb gebruikt zijn:
A4 Kaartkarton Basic White
A4 Kaartkarton Pool Party
A4 Kaartkarton Basic Black
Vellum
Fine Art Floral DSP
Versa Mark
Wit Embossing poeder
Stitched Shapes Dies
Poppy Moments Dies
Stempelset Peaceful Moments
Embossingfolder Subtle
Love You Always Treat Box
Rhinestones

Mocht je vragen hebben
Neem gerust contact op
Alle producten zijn bij mij te bestellen

Groetjes Miranda
(miranda_westerhof@hotmail.com)





Reacties