Doorgaan naar hoofdcontent

FacebookHop Lovely Stampers

 FacebookHop Lovely Stampers


Vandaag doe ik mee met de facebookhop van de Lovely Stampers
Daarvoor heb ik deze kleine doosjes gemaakt, er past precies een waxine lichtje in


Voor het bakje heb ik een vierkant gebruikt van 8 bij 8 cm
Aan alle kanten gerild op  2 cm
Dan inknippen zoals je een doosje maakt


Van DSP heb je een strook van 4 bij 14 cm nodig


Voor de versiering heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Floral Essence
Daar heb ik in elke kleur drie bloemen van wit embos voorzien


Het DSP vouw je om het doosje een en zet je aan de onderkant vast met lijm


Verder voor de buitenkant nog takjes gemaakt een een labeltje


De bloemen op elkaar geplakt
En op het doosje



Dit was mijn project voor vandaag

Lijkt het je leuk om dit ook te maken
De materialen kun je bij mij bestellen

Producten die ik heb gebruikt zijn
A4 Kaartkarton Dafodill Delight
A4 Kaartkarton Coastel Cabana
A4 Kaartkarton Gorgeous Grape
A4 Kaartkarton Melon Mambo
A4 Kaartkarton Granny Apple Green
DSP Brights
Stampin' Pad Basic Grey
Versa Mark
Wit Embos Poeder
Stempelset Floral Essence
Perennial Flower pons
Mini Curvy Keepsakes Box
Linnen Tread





Reacties